USŁYSZAŁEM I ZAPOMNIAŁEM
WIDZĘ I PAMIETAM
DOTYKAM I WIERZĘ
DOŚWIADCZAM I ROZUMIEM
NAJBARDZIEJ EFEKTYWNE SPOSOBY KOMUNIKACJI
„Droga przed nami” to nie tylko piękne zdjęcia i dobre słowa. To co przed nami istnieje poprzez zmysłową komunikację. Nie powinieneś tylko przeczytać, ale również doświadczyć. Powinieneś poznać korzyści i jakość produktu. Nie powinieneś być zadowolony ze słów o świetności cementu, ale doświadczyć tego osobiście. Dlatego też, przywiązujemy tak dużą wagę do sposobów komunikacji, takich jak SEE/ZOBACZ, FEEL/DOTKNIJ, EXPERIENCE/DOŚWIADCZ. Spróbuj tego. To działa.
DŁUGOTRWAŁE SPOTKANIA Z PARTNERAMI
Lubimy słowo „namacalny”. „Namacalny” pochodzi od słowa „dotknąć”. Jest taki środek gwarantujący „namacalną komunikację”. To spotkanie z innymi ludźmi. Dlatego też, chcemy się spotykać twarzą w twarz z tymi partnerami, którzy chcą uczestniczyć w rozwoju naszej marki. Wiele spośród naszych sposobów komunikacji wymaga spotkania z ludźmi, na których zazwyczaj mówimy o produkcie. Jest to zamierzone. Kiedy nasza marka to nie tylko produkt, ale również wiedza, chcemy podzielić się nią z ważnymi partnerami w łańcuchu inwestycyjnym. Dlatego też fizyczne spotkanie staje się koniecznym i efektywnym środkiem komunikacji. Chcemy rozwijać tych, których spotkamy, jak również sami jesteśmy przygotowani do rozwoju w czasie spotkania. Tylko wtedy, kiedy ludzie są gotowi na rozwój, możemy aktywnie kreować przyszłość.
ŁAMANIE STEREOTYPÓW
Chcemy być znani z naszej aktywności. Rozwijamy nasze narzędzia przez praktyczne doświadczenia naszych partnerów. Poprzez nasze działania i narzędzia, które oferujemy, istniejemy w praktycznym świecie naszych partnerów. Dlatego też, przeprowadzamy doświadczenia, które przyczyniają się do rozwoju naszych klientów, ich klientów – poprawy estetyki świata!