SEE FEEL EXPERIENCE – ZOBACZ, DOTKNIJ, DOŚWIADCZ jako narzędzia marketingowe
Bazując na naszym doświadczeniu, uważamy te narzędzia za bardzo istotne w komunikacji z klientem. Wierzymy w siłę bezpośrednich doświadczeń klienta z jakością i możliwościami produktu.
Staramy się włączyć czas, zmysły, doświadczenia i ludzi do gry. Uważamy te narzędzia za najbardziej niezawodne w komunikacji i prowadzące do osiągnięcia sukcesu.
SEE FEEL EXPERIENCE są bardzo cennymi narzędziami dla:
- tych, którzy chcą rozwijać i promować zastosowanie białego cementu
- tych, którzy chcą być zainspirowani, tzn.: architekci, właściciele budynków, użytkownicy, producenci
- Zaprezentowania różnych możliwości zastosowania białego cementu i betonu.
- Przekazania informacji na temat konkretnych zastosowań, czy też projektów.
Jakkolwiek narzędzia te nie mogą być pozostawione samym sobie. Wymagają one wnikliwości i wiedzy na temat swoich właściwości oraz jakie korzyści osiągnie użytkownik.
Przykłady tego typu narzędzi:
- Zestaw doświadczalny z próbkami.
- Salon wystawowy prezentujący przykłady białych i kolorowych produktów betonowych.
- Pudełka z próbkami produktów betonowych.
- Warsztaty i seminaria bazujące na zasadach komunikacji SEE FEEL EXPERIENCE.
- Meble biurowe wykonane z betonu na bazie białego cementu.
- Projekty stoisk SEE FEEL EXPERIENCE wykonanych z białego betonu na bazie białego cementu, które mogłyby być użyte w czasie targów budowlanych, wystaw i seminariów.
- Zwiedzanie z przewodnikiem referencyjnych budowli.
- Zwiedzanie fabryki połączone z warsztatami.